Direct naar de contentDirect naar de footer

Waarom vinden we service zo belangrijk?

Bij Yuki hechten we veel waarde aan onze partners. We doen er alles aan om onze dienstverlening te optimaliseren, zodat jij constant de gewenste resultaten behaalt en je doelen bereikt. Daarom werken we altijd op maat en vertrekken we vanuit de behoeften en wensen van jouw kantoor. Het draait om jou, nietwaar?

Naast verschillende vormen van service zoals onze uitgebreide onboarding, doorlopende ondersteuning, software-opleidingen of automatisering consults, denken we ook strategisch met je mee. Het gaat tenslotte niet alleen om de implementatie van nieuwe boekhoudsoftware, maar ook om het stroomlijnen van interne processen, het ontdekken van extra groeikansen en het aangaan van een toekomstgerichte samenwerking. Dat is de Yuki way!

Hoe werkt de ondersteuning van Customer Support?

Bij Customer Support staat een topteam voor je klaar om al je vragen of opmerkingen te beantwoorden. Vanaf het moment dat je met Yuki begint, krijg je volledige toegang tot onze support-omgeving, zodat je voortdurend kunt terugvallen op onze expertise en service. Naast onze uitgebreide hulp artikelen, video's en FAQ-secties, is het ook mogelijk om contact met ons op te nemen. 

Kortom, is er iets niet helemaal duidelijk of kan je extra hulp gebruiken? Let us know! Onze medewerkers staan voor je klaar en beantwoorden je vraag uitgebreid. Dat is pas service!

"Die professionele begeleiding heeft van mijn medewerkers echte Yuki-ambassadeurs gemaakt!"

Ronald Hofman, van Financieel Adviesburo Hofman

Hoe helpen onze Customer Success Consultants jou?

Waar veel softwareleveranciers stoppen bij het aanbieden van opleidingen, hulpartikelen en trainingen, gaat Yuki graag een stapje verder. Hoe? Via een van onze Customer Success Consultants! Deze toppers zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk uit de brand geholpen wordt en je vragen netjes worden beantwoord. Zo zorgen we samen dat er geen onnodige tijd verloren gaat, leren ze jou de best practices uit de sector kennen én behaalt jouw kantoor zijn vooropgestelde doelen. Samen zetten we stappen vooruit!

Wat kun je verwachten van je Customer Success Manager?

Een kantoor krijgt bij Yuki altijd twee vaste contactpersonen: naast een Customer Success Consultant staat er ook een Customer Success Manager voor je klaar. Deze is speciaal voor jou, om strategisch en commercieel mee te sparren. Hij of zij houdt zich bezig met het relatiebeheer en kan je helpen met groei. Een voorbeeld: Samen met de Customer Success Manager wordt in kaart gebracht wat het automatiseren moet opleveren, vervolgens wordt ook de samenstelling van het team, eventuele valkuilen en uitdagingen inzichtelijk gemaakt - en natuurlijk wat er nodig is om anders te gaan werken. Alles zodat jij het maximale uit het Yuki platform haalt!

Wil je meer weten over Yuki of over onze service tijdens de onboarding?