accountants
9 september 2016
isidora

Een nieuw Yuki logo

Yuki lanceert een nieuw logo. We hebben de afgelopen jaren veel ontwikkelingen doorgemaakt waarmee de positionering van onze organisatie veranderd is van dienstverlener naar softwarebedrijf. Door het verleggen van onze focus hebben we er voor gekozen om het logo te vernieuwen.   

Focus op de accountantsmarkt

Bij de oprichting in 2007 was Yuki een serviceplatform voor ondernemers die hun boekhouding wensten uit te besteden. Ze hadden zo inzicht in actuele cijfers, zonder zelf te boeken. Inmiddels heeft de accountantsmarkt de Yuki manier van online boekhouden omarmt. Kantoren gebruiken Yuki voor hun klanten en zetten hiermee de stap naar robotisering van de boekhouding. Door deze toenemende vraag vanuit accountantskantoren heeft Yuki haar focus verlegd van dienstenleverancier naar SaaS (Software as a Service)-bedrijf.  

Eén perfecte Yuki steen

Het nieuwe logo symboliseert deze positionering en daarmee past het beter bij de huidige strategie van de organisatie. Wat blijft zijn de Japanse, witte, Yuki stenen, waarnaar de organisatie vernoemd is. Maar in het nieuwe logo komen ze samen, als één perfecte Yuki steen.  

Bekijk de video!

All you need is Yuki

Stap nu over
© 2019 The Yuki Company