Direct naar de contentDirect naar de footer

Frustraties over onvolledige of onjuiste documenten en tijdrovende zoektochten naar missende informatie waren bij Finnerz de drijvende kracht achter het verlangen naar verbetering. Wij gingen in gesprek met Nico Langendoen van Finnerz en ontdekten hoe de communicatiemodule binnen Yuki voor meer rust heeft gezorgd.

Frustraties oplossen met communicatie

Nico, eigenaar van Finnerz, ging op zoek naar een betere manier om met klanten te communiceren over administratieve zaken. Wanneer administratie onvolledig of onjuist was aangeleverd, betekende dat vaak een lange zoektocht naar missende informatie, of veel heen en weer contact. Een tijdrovend proces. De mogelijkheid om te communiceren via het Yuki platform betekende een keerpunt in de werkwijze van Finnerz, met voordelen voor zowel het team als hun klanten.

Met de communicatiemodule van Yuki heeft Nico de communicatielijnen met klanten verduidelijkt en geoptimaliseerd. Directe interactie over facturen en documenten binnen het Yuki-platform heeft het proces van vragen stellen en antwoorden ontvangen aanzienlijk versneld. Daarmee is de boekhouding sneller compleet.

“Dit is veel efficiënter dan e-mailen of bellen.  Daarnaast verbetert het de communicatie met klanten.

Nico Langendoen

Helder en overzichtelijk binnen het platform

Nico benadrukt de waarde van communiceren via Yuki. "Met één druk op de knop kunnen we aangeven dat we bijvoorbeeld een ontbrekende factuur nodig hebben." De klant krijgt direct een notificatie in de app en kan het ontbrekende document eenvoudig doorsturen. "Dit is veel efficiënter dan e-mailen of bellen," zegt Nico. Deze directe en gestroomlijnde aanpak heeft niet alleen de efficiëntie verhoogd, maar ook de communicatie met klanten verbeterd.

De klanten van Finnerz zijn eveneens tevreden met de verbeterde communicatie. Communiceren via het platform heeft niet alleen geholpen bij het voorkomen van fouten, maar heeft ook de communicatie gestroomlijnd door alle relevante informatie centraal te houden. Nico benadrukt: " We hoeven klanten niet meer te vermoeien met lange e-mails met uitleg; alles is direct gekoppeld aan het juiste document."

Tijdwinst én up-to-date

De communicatiemodule maakt het werk voor iedereen een stuk makkelijker.  Door gericht en snel te communiceren helpen we klanten met de dagelijkse aanlevering van financiële informatie. ‘We zijn minder tijd kwijt aan administratieve taken en tegelijkertijd is hun administratie up-to-date.‘

Nico vat de meerwaarde van communiceren binnen het Yuki platform samen met een krachtig statement: "Rust in je hoofd en goede cijfers, elke dag.” Door dagelijkse communicatie en aanlevering van administratie te integreren, heeft Finnerz niet alleen de drukke periodes geëlimineerd, maar ook gezorgd voor constante efficiëntie en tevredenheid bij klanten.

Ontdek de voordelen van alle communicatie binnen het platform. Plan een demo en ga aan de slag!