Direct naar de contentDirect naar de footer

Onze adoptie van (nieuwe) technologie gaat steeds sneller. Er is echter een groot verschil tussen de adoptiesnelheid van consumenten en bedrijven. Als consument laten we ons vooral leiden door gemak en emotie, terwijl bedrijven meer rationeel naar de lange termijn kijken. Hierdoor loopt B2B, qua digitalisatie, niet zo hard als B2C. Daarvoor zijn allerlei redenen waarvan de bedrijfscultuur de belangrijkste is. Zo benoemen veel accountants het meekrijgen van personeel als hun grootste uitdaging bij digitale transformatie.

Dit e-book gaat in op: 

✅ Waarom we als consument sneller meegaan in digitalisatie;

✅ Wat de technology adoption life cycle inhoudt;

✅ Waarom je als bedrijf mee moet digitaliseren;

✅ Zes concrete tips om je personeel mee te krijgen.  

Na het lezen van dit e-book ben je op de hoogte van het belang om bedrijfsprocessen aan te passen om te voldoen aan de groeiende verwachtingen van klanten. Het zakelijk tempo wordt immers steeds meer zoals dat van consumenten: 24/7 en on-demand. Bedrijven moeten daar op een gegeven moment in mee, maar wel doordacht. De crux zit in het afstemmen van de interne adoptiesnelheid met die van je klanten.