Direct naar de contentDirect naar de footer

Onze bundels

Bekijk onze bundels

  • Small

    €22,5 per maand

    Financiële basics voor kleine ondernemingen.

    75 verwerkte in- en verkoopfacturen per maand

  • Medium

    €45 per maand

    Alles-in-één voor groeiende bedrijven.

    125 verwerkte in- en verkoopfacturen per maand

  • Large

    €79 per maand

    Het volledige platform voor grote ondernemingen.

    200 verwerkte in- en verkoopfacturen per maand

  • Unlimited

    €170 per maand

    Alles van Large en onbeperkt aantal facturen.

    Ongelimiteerd aantal in- en verkoopfacturen

Wil je alleen aanleveren via Yuki?

Wil je samenwerken met je accountant en alleen documenten aanleveren? Dat kan via ons Minimal pakket. Met dit pakket kun je, zowel via de mobiele als de website applicatie, al je documenten aanleveren bij je accountant. Meer weten? Neem dan contact op met je accountant.

Features

Bekijk al onze features en in welke pakketten deze zitten.

  • Minimal
  • Small75 verwerkte in- en verkoopfacturen per maand
  • Medium125 verwerkte in- en verkoopfacturen per maand
  • Large200 verwerkte in- en verkoopfacturen per maand
  • UnlimitedOngelimiteerd aantal in- en verkoopfacturen
  • Extra gebruikers toevoegen

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Bij alle bundels is er standaard één gebruiker inbegrepen. Vanaf de Medium bundel is het ook mogelijk om extra gebruikers toe te voegen. Je kan een extra gebruiker toevoegen in de bundel Medium, Large, of Unlimited voor €7,50 per extra gebruiker per maand.

  • Communicatie met accountant

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    In Yuki communiceer je moeiteloos over de boekhouding en financiële kant van zaken van je onderneming. Op één centrale plek heb je namelijk al je communicatie met je accountant. Alle vragen en antwoorden staan direct bij het document. Je hoeft dus nooit meer op zoek te gaan naar dat ene bonnetje of die factuur van maanden terug. Zo weten zowel jij als je accountant altijd precies waar het over gaat en is de communicatie volledig gestroomlijnd.

  • Documentarchief

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Met het Yuki Archief heb je al jouw documenten op één handige en overzichtelijke plek. Alle bonnetjes en documenten die je aanlevert vind je hier makkelijk en snel terug. Maar ook alle niet financiële documentatie die je nodig hebt voor jouw onderneming kan je hier verzamelen, van gebruiksaanwijzing tot aan verzekeringspolis. Je kan verschillende soorten documenten uploaden, organiseren en moeiteloos terugvinden. Met de handige zoekbalk kan je zoeken op een naam, adres, bedrag, factuurnummer en nog veel meer. Zo verlies je nooit meer tijd met het zoeken naar dat specifiek document. Documenten uploaden en organiseren Je uploadt al je essentiële documenten direct in Yuki, en organiseert ze door middel van de handige archiefkast. Ook je niet financiële documenten op één plek Niet alleen de documenten voor je boekhouding, maar alle documenten die essentieel zijn voor je onderneming verzamel je in Yuki. Alles makkelijk terug te vinden Met de krachtige zoekbalk kan je door heel je boekhouding heen documenten terugvinden.

  • Yuki Assistant App

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Gemakkelijk inzichten krijgen en digitaal je bonnetjes aanleveren via de Yuki Assistant app.

  • Facturatie

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Als de boekhouding digitaal is, is het ook handig als factureren volledig digitaal gaat. Vanuit Yuki verstuur je eenvoudig verkoopfacturen. En zodra een factuur verstuurd is, zit die ook meteen in de boekhouding. Dat scheelt tijd. Een van de belangrijkste elementen van een onderneming én een van de elementen die het verschil kunnen maken: offertes. Je wilt dan ook offertes die tot in de puntjes kloppen. Is het tijd om betalingen binnen te krijgen? Ook dit kan een stuk sneller binnen Yuki met Mollie. Je klanten kunnen de factuur direct betalen en wanneer de factuur voldaan is, wordt er automatisch een betaling geregistreerd in Yuki. Handiger kan het niet!

  • Betaallijst

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Minder tijd besteden aan betalingen en meer tijd overhouden om te ondernemen? Met de betaallijst van Yuki betaal je snel en eenvoudig meerdere openstaande facturen in één keer! De inkoopfacturen die nog betaald moeten worden vind je terug in de betaallijst. Hier staan al je openstaande facturen op een rij. Selecteer de facturen die je wilt betalen en download deze als een betaalbestand. Het betaalbestand lever je aan bij de bank en met één transactie kun je alle facturen in één keer betalen. Op deze manier hoef je nooit meer alle 5, 10 of zelfs 50 facturen afzonderlijk te betalen.

  • Klanten- en leveranciersbeheer

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    De CRM-functionaliteit heeft een uitgebreid adressenboek wat relatiebeheer overzichtelijk maakt. Met Yuki heb je al jouw contacten altijd bij de hand. Nieuwe klanten en leveranciers worden automatisch toegevoegd aan het adresboek of CRM. Per relatie achterhaal je met één klik de volledige contactgegevens, correspondentie en informatie die samenhangt met je boekhouding zoals het betaalgedrag van de relatie, recente transacties en welke werkzaamheden voor deze relatie zijn uitgevoerd. Hier heb je een overzicht van al je klanten, leveranciers, administraties, werknemers, bedrijven en contactpersonen.

  • Financiële monitor

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Met de grafieken van de Financiële Monitor heb je meteen inzicht in de huidige stand van zaken van je financiële boekhouding. Kies je voor Small, Medium of Large? Dan krijg je de uitgebreide Financiële Monitor met de bijhorende financiële inzichten. Deze geven je inzicht in wat je cijfers écht betekenen, en zie je met één klik een vergelijking van je cijfers van afgelopen maanden of jaren.

  • Duurzaamheidsmonitor

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Aan de hand van je financiële data, krijg je via de Duurzaamheidsmonitor helder inzicht in de CO2-voetafdruk van je onderneming. Onze monitor maakt gebruik van financiële gegevens uit verschillende grootboekrekeningen, zoals gas, elektriciteit, water, brandstof, reiskosten en kantoorbenodigdheden. De geschatte CO2-uitstoot wordt vervolgens in een visuele rapportage in de monitor weergegeven.

  • Projecten

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Per project een helder overzicht van de financiële stand van zaken? Met Yuki Projecten zijn de actuele financiële cijfers van je project(en) altijd binnen handbereik. Budgetteren, rapporten uitdraaien en vergelijken met andere periodes. Zo zorg je ervoor dat je on target bent én blijft. Volg al je projecten moeiteloos op Per project kan je je documenten digitaal ordenen. Alle relevante facturen en offertes (ook nadat ze al verwerkt zijn) heb je zo op één overzichtelijke plek. Ook kan je met de Yuki app bonnetjes inscannen en direct aan een project toewijzen. Krijg een duidelijk overzicht van je cijfers Geef een extra dimensie aan je financiële administratie. Doordat je je inkoop- en verkoopfacturen toewijst aan een project, krijg je direct een duidelijk overzicht van de omzet en kosten per project. Maak meer winst Dankzij het transparante overzicht per project kan je nu moeiteloos je marges berekenen. Zo krijg je een duidelijk inzicht in je cijfers, en kan je makkelijker kosten besparen en winstmarges optimaliseren. Werk nauwkeurig en volledig Alle essentiële informatie van een project verzamel je op één plaats. Ook niet-financiële documenten kunnen hier aan toegevoegd worden. Je kan zelf bepalen welke gebruikers toegang krijgen zodat al je dossiers vertrouwelijk blijven.

  • Workflow

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Met de Goedkeuringsflow automatiseer je gemakkelijk en snel de workflow voor jou en je medewerkers. Moet een bepaald soort factuur altijd door een specifiek persoon worden goedgekeurd? Dan kan je hier in Yuki een geautomatiseerde workflow voor opstellen. Je kan dit simpel houden, of de regel juist tot op detailniveau specificeren. Met Goedkeuringsflow verdeel je je werk beter, voor een krachtige en snelle opvolging. Werk beter samen met je medewerkers In Yuki kan je taken aanmaken om goedkeuringen te beheren. Zo kunnen de juiste medewerkers facturen goedkeuren of eenvoudige werkopdrachten opvolgen (jij beslist natuurlijk zelf per taaksoort welke stappen doorlopen moeten worden). Win aan efficiëntie Maak gebruik van slimme workflow-regels om automatisch de juiste taken te genereren na de verwerking van een factuur. Vergeet nooit meer een to-do dankzij krachtige opvolging Niet alleen bewaak je de openstaande taken van jezelf en van je team. Je kan daarnaast sneller schakelen door facturen via de Yuki app goed te keuren. Verbeter de kwaliteit van je eigen werk Je kan gespreksnotities vastleggen in je dossiers. Zo heb je steeds een duidelijk overzicht van je klantendossier. Ook kan je nu werkopdrachten voor je klant aanmaken, zodat elke stap in je klantenopvolging verdeeld (en opgevolgd) kan worden in de organisatie.

  • Incasso

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Werk je veel met incassobetalingen binnen je bedrijf? Ook dit kan je met Yuki automatiseren. Met incassobetalingen houd je altijd controle over je cashflow én verlies je geen kostbare tijd meer door achter je geld aan te hoeven gaan. Win aan tijd & efficiëntie Door met incasso’s voor vaste facturen te werken verlies je geen tijd meer aan je facturatieproces. Je klant betaalt voortaan automatisch en jij hoeft niet achter je geld aan te gaan. Automatische opvolging van je facturen Is de rekening van je klant geblokkeerd of bevat deze onvoldoende saldo? Dan wordt dit in Yuki automatisch opgevolgd met een tweede incasso. Als het probleem zich blijft voordoen wordt dit probleem gesignaleerd en krijg je hier melding van. Behoud het overzicht Met Yuki Incasso zie je altijd welke incasso’s betaald zijn, welke nog openstaan en of er nog incasso’s gestorneerd zijn. Altijd de juiste gegevens Omdat de incasso in Yuki via de boekingen van facturen gaat, hoef jij je geen zorgen te maken over foutieve gegevens.

  • Analytisch boekhouden

    Minimal: Small: Medium: Large: Unlimited:

    Heb je soms het gevoel dat de vergelijkende cijfers nog niet voldoende zeggen om je bedrijf vooruit te helpen? Of heb je behoefte aan meer diepgaande en boekhoudkundige inzichten die je business vooruit helpen? Met analytisch boekhouden kom je bijvoorbeeld te weten of het ene filiaal winstgevender is dan het andere en of dit afhankelijk is van de regio waarin je actief bent. Ga na welke inzichten je wil vergaren en bepaal zo de opbouw van de analytische module samen met je accountant. Belangrijkste kenmerken van deze feature: Mogelijkheid om meerdere rapporten op te bouwen voor de juiste inzichten; De rapporten worden automatisch opgebouwd en bijgewerkt door het gebruik van verdeelsleutels, toewijzingsregels en bulk toewijzingen; Maak diepteanalyses door twee niveaus met elkaar te combineren. Bijvoorbeeld tussen vestigingen en producten; Excel exports beschikbaar voor bedrijven die eigen rapportering wensen op te bouwen; Feature waarbij ondernemer én accountant samen kunnen werken.

Disclaimer

De bovenstaande vermelde prijzen zijn onze softwareprijzen. Dit zijn niet de prijzen die onze partners hanteren inclusief bijbehorende services. Alle bovengenoemde prijzen zijn excl. btw.