Direct naar de contentDirect naar de footer

Wat is de meerwaarde van Customer Success? 

Een persoonlijke sparringpartner tijdens je onboarding? Dat biedt je kantoor heel wat voordelen. Al onze Customer Success Professionals hebben niet alleen een boekhoudkundige achtergrond en diepgaande kennis van de sector, maar hebben ook reeds meer dan 2000 accountants begeleid tijdens hun onboarding, waardoor ze heel wat praktische tips & tricks kunnen delen. Dit zorgt ervoor dat je je doelstellingen sneller bereikt, dat je de software efficiënter implementeert én dat je geniet van een (h)echte, langdurige samenwerking. Kortom, onze Customer Success Professional is er voor jou en beantwoordt met plezier al je vragen.

Bij de start werden er voldoende opleidingen voorzien voor onze werkgroep, waardoor onze key-medewerkers voldoende diepgewortelde kennis opdeden.

Medewerker van Bofisc

Hoe zien de eerste drie maanden van de onboarding eruit?

We focussen ons bij Yuki voortdurend op service en daar vormt de beginfase van onze onboarding geen uitzondering op. Tijdens de eerste drie maanden van je Yuki-onboarding heb je maar liefst vijf contactmomenten (bij jou op kantoor) met je persoonlijke Customer Success Professional, zodat de implementatie van onze software optimaal verloopt! Een oplijsting:

  • Kick-off meeting: Tijdens dit persoonlijk contactmoment leren we elkaar beter kennen, bespreken we de wederzijdse verwachtingen, onderzoeken we welke factoren bijdragen aan een geslaagde Yuki-opstart en leggen we een aantal concrete trainingsmomenten vast. Deze zaken vormen de basis van ons ‘project- en implementatieplan', oftewel ons kick-off rapport.
  • Start-up Day: Tijdens deze dag betrekken we de nodige werknemers in het verhaal. Zo ontmoeten ze de Customer Success Professional, krijgen ze de mogelijkheid om vragen te stellen en worden er verschillende topics besproken, zoals de automatisatie, de controlemogelijkheden, de impact op de job, de begeleiding tijdens de implementatie, het verschil tussen Customer Success en Customer Support, etc. 
  • Q&A I & Q&A II: Tijdens deze afzonderlijke Q&A-meetings bespreken we samen de status van de onboarding. Je Customer Success Professional vraagt ruim op voorhand welke vragen je hebt, zodat je tijdens deze gesprekken al jouw opmerkingen, problemen of onzekerheden uitvoerig kunt bespreken. Aan het einde van deze Q&A’s vat je bovendien de belangrijkste zaken samen aan de hand van een interactieve quiz.
  • End-of-onboarding Meeting: Tijdens dit contactmoment evalueren we de onboarding op basis van het eerder opgestelde project- en implementatieplan (= kick-off rapport) en bepalen we samen de volgende stappen. Zo worden er samen concrete acties & timings opgesteld die de verdere implementatie van Yuki zullen stroomlijnen en bevorderen. 

Stopt de Customer Success service na de onboarding? 

Natuurlijk niet! Na drie maanden blikt jouw Customer Success Professional samen met jou terug op de afgelopen periode. Wat liep er prima? Wat liep er minder goed en waarom? Waar wil je meer op inzetten? Hoe ga je je doelstellingen bereiken? Op basis van al deze feedback en inzichten stelt Yuki een begeleidingsplan op maat voor, dat van nabij opgevolgd, gemonitord en begeleid wordt. Hierin voorziet je Customer Success Professional voldoende ruimte om verdere acties op te zetten om je Yuki-implementatie naar een hoger niveau te tillen, want zeg nu zelf: je wilt je digitale transformatie naar een nóg hoger niveau tillen, toch?!

Met dank aan de goede begeleiding tijdens en na de onboarding, valt Yuki in ons kantoor niet meer weg te denken!

Medewerker van Langbeen

FAQ

Wil je meer weten over onze Yuki-software of over onze gepersonaliseerde service in het algemeen?