Casa Koi is de dienstverlener die de administratie verzorgt voor alle startende, ambitieuze en creatieve ondernemers. Wij streven ernaar om onze partners inzicht te geven in de huidige financiële situatie. Dit bereiken we door de administratie dagelijks digitaal te updaten, waardoor onze partners betere keuzes kunnen maken die gebaseerd zijn op actuele cijfers. 

Teamwork – Casa Koi werkt samen met jou in een persoonlijke digitale omgeving. Wij controleren en verwerken alle administratie die bij ons wordt aangeleverd. Hebben we vragen, zien we kansen of misschien verbeterpunten? Dan kunnen we snel en overzichtelijk via diezelfde online omgeving communiceren. Uiteraard kun je ook met eigen vragen via deze weg bij ons terecht.

Inzicht – Wil je weten hoeveel en welke kosten er deze maand gemaakt zijn? Geen probleem, in je eigen digitale omgeving heb je inzicht in de actuele cijfers van jouw bedrijf en weet je bijvoorbeeld welke facturen nog ontbreken.

Gemak – Foto, mail en klaar! De volle ordners en dozen vol met bonnetjes zijn verleden tijd. Wij verwerken alle administratie in een beveiligde digitale omgeving. Achteraf nog iets opzoeken? Dit kan gemakkelijk via de app op je smartphone. Zo bespaar je de tijd die je kunt steken in je eigen bedrijf.

Locatie / Adres

Doelgroep

  • Zzp'er
  • Starters
  • MKB
  • Midden- en grootbedrijf

Diensten

  • Jaarrekening en aangifte
  • Boekhoudservice
  • Fiscaal advies
  • Salarisadministratie

Reviews

Informatie aanvragen

    Deze informatieaanvraag komt automatisch terecht bij de Yuki partner op deze pagina.
    Jouw privacy is belangrijk voor ons. Lees hier onze privacyverklaring.