Afos Administraties & Advies is een flexibel, betrokken en slagvaardig administratiekantoor gericht op het midden- en kleinbedrijf. Wij verzorgen uw administratie het hele jaar door, op contract- of uurbasis. Afos Administraties, moderne aanpak door middel van verregaande digitalisering

Het belang van onze cliënten staat voorop en daarom hebben wij onze dienstverlening waar mogelijk gedigitaliseerd met als doelstelling een hoge mate van efficiency teneinde rechtvaardige tarieven te berekenen voor onze diensten. Voorbeelden van digitalisering zijn het Online klantendossier DigiRecord en het Online boekhoudpakket. Maar ook achter de schermen zijn alle maatregelen getroffen op het gebied van kantoorautomatisering zodat onze cliënten verzekerd zijn dat rapportages, aangiftes en correspondentie op tijd verzonden worden en volgens de van toepassing zijnde regelgeving ingericht is.

Efficiency en digitalisering stelt ons tevens in staat tot het inzetten van onze expertise bij de persoonlijke begeleiding van onze cliënten. Met onze expertise doen we analyses en geven we adviezen die onze cliënten ondersteunen in de keuze tot de juiste koers naar een beloftevolle toekomst van hun onderneming(en). Onze dienstverlening stopt niet bij het opstellen van een jaarrekening en het doen van aangiften, wij zijn uw coach, partner en begeleider.

Locatie / Adres

Doelgroep

  • Zzp'er
  • Starters
  • MKB
  • Midden- en grootbedrijf
  • Franchise

Diensten

  • Jaarrekening en aangifte
  • Boekhoudservice
  • Fiscaal advies
  • Salarisadministratie

Reviews

Informatie aanvragen

    Deze informatieaanvraag komt automatisch terecht bij de Yuki partner op deze pagina.
    Jouw privacy is belangrijk voor ons. Lees hier onze privacyverklaring.