Dankzij de slimme software van Yuki kan jij de beste service bieden en klanten actueel inzicht geven in hun business. Ontdek hieronder de mogelijkheden en prijzen voor jouw kantoor en je klanten.
Gekozen administraties 6
Aantal administraties:
All-in-one boekhoudsoftware
ZZP Kantoren
€175,- p/mPortal incl. administraties
MKB Kantoren
€375,- p/mPortal incl. administraties
Enterprise
Op aanvraagYuki (backoffice) accountancy software
Ticket Support*
Onbeperkt aantal interne gebruikers
-
Steekproef functionaliteit
-
Kwaliteitsmonitor & controle
-
Tevredenheidscheck
-
Vestigingsportals mogelijk
-
Whitelabel
-
Dynamische workflow
-
-
Gepersonaliseerde URL
-
-
Hieronder vind je de bundels die ondernemers kunnen kiezen. De bundels zijn erop gericht ondernemers de functionaliteiten te bieden die ze nodig hebben om hun boekhouding en bedrijf zo succesvol mogelijk te maken. Met Small als passende bundel voor zzp'ers en kleine bedrijven, Medium voor mkb en middelgrote bedrijven, Large voor grote bedrijven, en Unlimited als meest geschikte voor enterprise ondernemingen en bedrijven die gebruik willen maken van een onbeperkt aantal facturen per maand. Minimal is de optie die uitsluitend de mogelijkheden biedt tot aanleveren, documentbeheer en communicatie met de accountant.
Minimal
Small
€ 22- p/mMedium
€ 44- p/mLarge
€ 77- p/mUnlimited
€ 165- p/mAantal beschikbare gebruikers
1
1
1 (extra mogelijk)
1 (extra mogelijk)
1 (extra mogelijk)
Facturen per maand
-
75
125
200
Onbeperkt
Samenwerken
Minimal
Small
Medium
Large
Unlimited
Financieel inzicht
Minimal
Small
Medium
Large
Unlimited
Verkoop
Minimal
Small
Medium
Large
Unlimited
Optimale business
Minimal
Small
Medium
Large
Unlimited
Ons team laat je graag vrijblijvend en gratis kennismaken met Yuki. Vraag een gesprek aan en laten je via een kosteloze demo en trial graag zien wat onze software voor jou kan betekenen.
Nee, daar kan het kantoor een keuze in maken. Hiervoor bieden we de One Stop Shop optie aan, voor meer informatie neem contact met ons op. Deze optie houdt in dat je er ook voor kan kiezen om de kosten van de bundels voor al je administraties te betalen. Als kantoor zijnde bied je dan een volledige service en ontvangt de ondernemer zelf geen factuur van Yuki.
Als de ondernemer niet kiest voor een van de bundels zal hij/zij de basis versie van Yuki kunnen gebruiken. De ondernemer kan in zijn/haar omgeving documenten uploaden en inzien via de Yuki postbus. Tevens heeft de ondernemer toegang tot de aandachtspunten en het archief om documenten te beheren, een basis financiële monitor en communiceren met de accountant.
De aantallen zijn gebaseerd op het gebruik van onze huidige gebruikers. De ondernemer zal per mail worden geïnformeerd op het moment dat hij/zij over de hoeveelheid inbegrepen facturen heen gaat. Wij hanteren een ruime marge als de ondernemer de hoeveelheid factureren overschrijdt. Indien de ondernemer toch over deze marge heen gaat zullen we een aanvullende factuur sturen voor intensief gebruik.
Indien de ondernemer structureel niet voldoende heeft aan de hoeveelheid inbegrepen facturen kan hij/zij een hogere bundel aanschaffen.
De ondernemer kan zelf een nieuwe gebruiker toevoegen aan zijn administratie als die de bundel Medium of Large heeft. Het toevoegen van een extra gebruiker kost €7,50 per maand per gebruiker.