Pricing & Pakketten

Dankzij de slimme software van Yuki kan jij de beste service bieden en klanten actueel inzicht geven in hun business. Ontdek hieronder de mogelijkheden en prijzen voor jouw kantoor en je klanten.

Gratis proberen?

Kies je pricing

Vul het aantal administraties in dat je beheert

Aantal administraties:

Toepassen
  • All-in-one boekhoudsoftware

  • ZZP Kantoren Sneller, efficiënter en overzichtelijker werken? Yuki voor ZZP kantoren is een sterk startpunt voor een gedigitaliseerde boekhouding. Deze licentie is geschikt voor iedereen die tot 100 administraties voert en met een team werkt dat niet groter is dan vijf medewerkers. Een administratie voeren kost €8,00.

    145,- p/m

    Portal incl. administraties

  • MKB Kantoren Jouw kantoor future-proof maken? De features van Yuki voor MKB kantoren zorgen ervoor dat je precies de resultaten kunt behalen die jij wilt behalen. Dit geeft je de ruimte om je volledig te focussen op een sterke samenwerking met klanten en op het optimaliseren van jouw service. Deze licentie geeft je concrete inzichten in processen en resultaten. Een administratie voeren kost €8,00.

    345,- p/m

    Portal incl. administraties

  • Enterprise Als groot kantoor de beste resultaten behalen? Yuki voor Enterprise Kantoren geeft je de mogelijkheid om bedrijfsprocessen dankzij een dynamische workflow te digitaliseren en automatiseren. Zo werk je optimaal aan het succes van je kantoor en klanten. Een administratie voeren kost €8,00.

    Op aanvraag
  • Yuki (backoffice) accountancy software

  • Ticket Support* Je staat er nooit alleen voor. Daarom hebben we verschillende mogelijkheden voor support. Onze specialisten nemen graag de mogelijkheden met je door en helpen je de juiste ondersteuning voor jouw kantoor te kiezen.

  • Onbeperkt aantal interne gebruikers

  • -

  • Steekproef functionaliteit

  • -

  • Kwaliteitsmonitor & controle

  • -

  • Tevredenheidscheck

  • -

  • Vestigingsportals mogelijk

  • -

  • Whitelabel

  • -

  • Dynamische workflow

  • -

  • -

  • Gepersonaliseerde URL

  • -

  • -

ZZP Kantoren
€145,- p/m
Yuki (backoffice) accountancy software
Ticket Support*
Onbeperkt aantal interne gebruikers
-
Steekproef functionaliteit
-
Kwaliteitsmonitor & controle
-
Tevredenheidscheck
-
Vestigingsportals mogelijk
-
Whitelabel
-
Dynamische workflow
-
Gepersonaliseerde URL
-
MKB Kantoren
€345,- p/m
Yuki (backoffice) accountancy software
Ticket Support*
Onbeperkt aantal interne gebruikers
Steekproef functionaliteit
Kwaliteitsmonitor & controle
Tevredenheidscheck
Vestigingsportals mogelijk
Whitelabel
Dynamische workflow
-
Gepersonaliseerde URL
-
Enterprise
Op aanvraag
Yuki (backoffice) accountancy software
Ticket Support*
Onbeperkt aantal interne gebruikers
Steekproef functionaliteit
Kwaliteitsmonitor & controle
Tevredenheidscheck
Vestigingsportals mogelijk
Whitelabel
Dynamische workflow
Gepersonaliseerde URL

Pricing voor je klanten

Hieronder vind je de bundels die ondernemers kunnen kiezen. De bundels zijn erop gericht ondernemers de functionaliteiten te bieden die ze nodig hebben om hun boekhouding en bedrijf zo succesvol mogelijk te maken. Met Small als passende bundel voor zzp'ers en kleine bedrijven, Medium voor mkb en middelgrote bedrijven, Large voor grote bedrijven, en Unlimited als meest geschikte voor enterprise ondernemingen en bedrijven die gebruik willen maken van een onbeperkt aantal facturen per maand. Minimal is de optie die uitsluitend de mogelijkheden biedt tot aanleveren, documentbeheer en communicatie met de accountant.

  • Minimal

  • Small

    € 20- p/m
  • Medium

    € 40- p/m
  • Large

    € 70- p/m
  • Unlimited

    € 150- p/m
  • Aantal beschikbare gebruikers Er is altijd 1 Yuki gebruiker inbegrepen. Wil een ondernemer meer gebruikers toevoegen? Dat kan met de bundel Medium, Large of Unlimited voor €7,50 per maand.

  • 1

  • 1

  • 1 (extra mogelijk)

  • 1 (extra mogelijk)

  • 1 (extra mogelijk)

  • Facturen per maand Voor intensief gebruik wordt er aan het einde van de maand extra gerekend.

  • -

  • 20

  • 50

  • 150

  • Onbeperkt

  • Samenwerken

  • Minimal

  • Small

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Aanleveren (+ aandachtspunten)

  • Online samenwerken en communicatie

  • Documentarchief

  • App: Yuki Assistant

  • Financieel inzicht

  • Minimal

  • Small

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Financiële monitor

  • Uitgebreide financiële rapportage

  • -

  • Verkoop

  • Minimal

  • Small

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Facturatie

  • -

  • Offertes

  • -

  • Betaallinks

  • -

  • Automatische herinneringen en aanmaningen

  • -

  • Optimale business

  • Minimal

  • Small

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Bank & geautomatiseerde betalingen

  • -

  • Uitgebreide en geautomatiseerde klant- en relatiebeheer (CRM)

  • -

  • Projecten

  • -

  • -

  • Workflow

  • -

  • -

  • Incasso

  • -

  • -

  • -

Minimal
Aantal beschikbare gebruikers
1
Facturen per maand
-
Aanleveren (+ aandachtspunten)
Online samenwerken en communicatie
Documentarchief
App: Yuki Assistant
Financiële monitor
Uitgebreide financiële rapportage
-
Facturatie
-
Offertes
-
Betaallinks
-
Automatische herinneringen en aanmaningen
-
Bank & geautomatiseerde betalingen
-
Uitgebreide en geautomatiseerde klant- en relatiebeheer (CRM)
-
Projecten
-
Workflow
-
Incasso
-
Small
€20- p/m
Aantal beschikbare gebruikers
1
Facturen per maand
20
Aanleveren (+ aandachtspunten)
Online samenwerken en communicatie
Documentarchief
App: Yuki Assistant
Financiële monitor
Uitgebreide financiële rapportage
Facturatie
Offertes
Betaallinks
Automatische herinneringen en aanmaningen
Bank & geautomatiseerde betalingen
Uitgebreide en geautomatiseerde klant- en relatiebeheer (CRM)
Projecten
-
Workflow
-
Incasso
-
Medium
€40- p/m
Aantal beschikbare gebruikers
1 (extra mogelijk)
Facturen per maand
50
Aanleveren (+ aandachtspunten)
Online samenwerken en communicatie
Documentarchief
App: Yuki Assistant
Financiële monitor
Uitgebreide financiële rapportage
Facturatie
Offertes
Betaallinks
Automatische herinneringen en aanmaningen
Bank & geautomatiseerde betalingen
Uitgebreide en geautomatiseerde klant- en relatiebeheer (CRM)
Projecten
Workflow
Incasso
-
Large
€70- p/m
Aantal beschikbare gebruikers
1 (extra mogelijk)
Facturen per maand
150
Aanleveren (+ aandachtspunten)
Online samenwerken en communicatie
Documentarchief
App: Yuki Assistant
Financiële monitor
Uitgebreide financiële rapportage
Facturatie
Offertes
Betaallinks
Automatische herinneringen en aanmaningen
Bank & geautomatiseerde betalingen
Uitgebreide en geautomatiseerde klant- en relatiebeheer (CRM)
Projecten
Workflow
Incasso
Unlimited
€150- p/m
Aantal beschikbare gebruikers
1 (extra mogelijk)
Facturen per maand
Onbeperkt
Aanleveren (+ aandachtspunten)
Online samenwerken en communicatie
Documentarchief
App: Yuki Assistant
Financiële monitor
Uitgebreide financiële rapportage
Facturatie
Offertes
Betaallinks
Automatische herinneringen en aanmaningen
Bank & geautomatiseerde betalingen
Uitgebreide en geautomatiseerde klant- en relatiebeheer (CRM)
Projecten
Workflow
Incasso

Yuki gratis ontdekken?

Ons team laat je graag vrijblijvend en gratis kennismaken met Yuki. Vraag een gesprek aan en laten je via een kosteloze demo en trial graag zien wat onze software voor jou kan betekenen.

Gratis ontdekken

Veelgestelde vragen

  • Moeten mijn ondernemers altijd zelf de factuur voor de bundels betalen?

    Nee, daar kan het kantoor een keuze in maken. Ook gaan we kantoren de One Stop Shop optie aanbieden, die later in 2021 beschikbaar zal worden. Deze optie houdt in dat je er ook voor kan kiezen om de kosten van de bundels voor al je administraties te betalen. Als kantoor zijnde bied je dan een volledige service en ontvangt de ondernemer zelf geen factuur van Yuki.

  • Als de ondernemer geen bundel kiest, welke functionaliteiten kan hij dan gebruiken?

    Als de ondernemer niet kiest voor een van de bundels zal hij/zij de basis versie van Yuki kunnen gebruiken. De ondernemer kan in zijn/haar omgeving documenten uploaden en inzien via de Yuki postbus. Tevens heeft de ondernemer toegang tot de aandachtspunten en het archief om documenten te beheren, een basis financiële monitor en communiceren met de accountant.

  • Wat als mijn ondernemer meer facturen heeft dan de bundel toestaat?

    De aantallen zijn gebaseerd op het gebruik van onze huidige gebruikers. De ondernemer zal per mail worden geïnformeerd op het moment dat hij/zij over de hoeveelheid inbegrepen facturen heen gaat. Wij hanteren een ruime marge als de ondernemer de hoeveelheid factureren overschrijdt. Indien de ondernemer toch over deze marge heen gaat zullen we een aanvullende factuur sturen voor intensief gebruik.

    Indien de ondernemer structureel niet voldoende heeft aan de hoeveelheid inbegrepen facturen kan hij/zij een hogere bundel aanschaffen.

  • Kan de ondernemer een extra gebruiker toevoegen in de administratie?

    De ondernemer kan zelf een nieuwe gebruiker toevoegen aan zijn administratie als die de bundel Medium of Large heeft. Het toevoegen van een extra gebruiker kost €7,50 per maand per gebruiker.

Vragen over Yuki? Onze experts staan voor je klaar! Bel 010-201 97 34

Email Ons
© 2021 The Yuki Company
Start met Yuki