De organisatie van de toekomst door Steven van Belleghem

Geen bedrijf ontkomt eraan: digitalisering. Klanten verwachten het gemak dat innovatie levert, maar tegelijkertijd ook de persoonlijke benadering die bij een goede klantrelatie hoort. Dat heeft ook impact op de samenwerking tussen accountants en klanten.
  • Wat doe je met veranderende klantverwachtingen?
  • Hoe zorg je voor een menselijke aanpak nu digitalisering zo hoog op de agenda staat?
  • En hoe speel je hier als accountantskantoor snel en flexibel op in?

In drie webinars, van ieder een half uur, geeft trendwatcher, auteur en keynote speaker Steven van Belleghem antwoord op deze vragen. Met meer dan 1000 internationale presentaties op zijn naam weet hij als geen ander hoe je slim gebruik kunt maken van de huidige digitale oplossingen, zonder de menselijke aanpak uit het oog te verliezen. En dat is belangrijk, zeker in tijden waarin COVID-19 de nodige (digitale) uitdagingen oplevert voor ondernemers en de accountants die hen ondersteunen.

Woensdag 22 april, 16:30 uur 
When digital becomes human – De uitbraak van COVID-19 heeft een boost gegeven aan onze digitale manier van communiceren en handelen. Welke impact heeft dat op de menselijke klantrelatie?

Woensdag 6 mei, 16:30 uur
Customers the day after tomorrow – De hoeveelheid digitale tools en interfaces groeit snel. Steven legt uit hoe organisaties zich daarop moeten voorbereiden.

Woensdag 20 mei, 16.30 uur
The offer you can’t refuse – Wat zijn de verwachtingen van klanten na de coronacrisis? En welke grote globale trends zullen een impact hebben op de dagelijkse bedrijfsvoering? 

Is jouw organisatie klaar voor de toekomst? Schrijf je in voor een of meerdere webinars en je ontvangt een persoonlijke link. 

Yuki, Bright Accounting

Stap nu over
© 2020 The Yuki Company