Pricing & Pakketten

Ons boekhoudpakket leent zich voor MKB'ers en grotere ondernemingen die financiële kennis en slagkracht in huis hebben. Heb je dat niet, maar wil je wel de voordelen van het Yuki platform ervaren? We brengen je graag in contact met Yuki kantoren. Vind een partner die bij jou past. Kun je niet wachten om te beginnen? Vraag dan vrijblijvend een demo aan.

IK WIL EEN DEMO

Kies je pricing:

  • All-in-one boekhoudsoftware

  • Medium

    €65,- p/m
  • Large

    €95,- p/m
  • Unlimited

    €175,- p/m
  • Gebruikers Je kan een extra gebruiker toevoegen in de bundel Medium of Large, voor €7,50 per extra gebruiker per maand.

  • 1

  • 1

  • 1

  • Facturen Het aantal in- en verkoopfacturen dat per maand geboekt kan worden.

  • 50

  • 150

  • Onbeperkt

  • Extra administraties

  • € 8,-

  • € 8,-

  • € 8,-

  • Automatische incasso Door met incasso’s voor vaste facturen te werken verlies je geen tijd meer aan je facturatieproces. Je klant betaalt voortaan automatisch en jij hoeft niet achter je geld aan te gaan.

  • -

  • Top features

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Scan & Herken Onbeperkt gebruik maken van scan en herken, met een hoge mate van automatisering.

  • Kwaliteitsmonitor De monitor controleert op inconsistenties, afwijkingen, volledigheid, tijdigheid en onvolkomenheden. Door de automatische controles, kan je direct de focus leggen op zaken die om persoonlijke aandacht vragen. Yuki houdt voortdurend in de gaten of de boekhouding en administratie volledig en up-to-date is en geeft via de aandachtspunten aan of er iets mist.

  • Online samenwerken & communicatie In Yuki communiceer je moeiteloos over de boekhouding en financiële kant van zaken van je onderneming.

  • Yuki Assistant (app)

  • Financieel

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Financiële monitor Krijg essentiële financiële informatie voor een succesvolle onderneming. Met realtime data en inzichten in omzet en kosten, debiteurenlijsten en veel meer.

  • Factureren & offertes

  • Debiteurenbeheer

  • Digitaal documentarchief

  • Automatische bankkoppeling ABN AMRO, ING, Rabo, Knab.

  • Mollie integratie

  • Geautomatiseerde betalingen Je betalingen automatiseer je moeiteloos met de Betaallijst. Je ziet direct welke betalingen er klaarstaan. Vervolgens kan je alle betalingen nalopen, goedkeuren en als SEPA-bestanden downloaden. Dan is het alleen nog maar een kwestie van uploaden bij je bank, en je bent klaar! Zo bespaar je tijd en moeite.

  • Business features

  • Medium

  • Large

  • Unlimited

  • Workflow & autorisatie Met de Workflow kan je taken aanmaken om goedkeuringen te beheren. Zo kunnen de juiste medewerkers facturen goedkeuren of eenvoudige werkopdrachten opvolgen (jij beslist natuurlijk zelf per taaksoort welke stappen doorlopen moeten worden).

  • Projecten Per project een helder overzicht van de financiële stand van zaken.

  • Contracten & abonnementen Automatiseer je periodieke facturen, maak terugkerende facturen simpel aan en verstuur ze automatisch.

  • Btw-aangifte versturen

  • Personeelsbeheer

  • Klantenbeheer Een overzicht van al je klanten, leveranciers en contactpersonen. Automatisch aangevuld met nieuwe klanten en leveranciers. Per relatie achterhaal je met één klik alle informatie die samenhangt met je boekhouding.

  • Extended Reporting v.a. €25,-

Medium
€65,- p/m
Gebruikers
1
Facturen
50
Extra administraties
€ 8,-
Automatische incasso
-
Scan & Herken
Kwaliteitsmonitor
Online samenwerken & communicatie
Yuki Assistant (app)
Koppelingen
Financiële monitor
Factureren & offertes
Debiteurenbeheer
Digitaal documentarchief
Automatische bankkoppeling
Mollie integratie
Geautomatiseerde betalingen
Workflow & autorisatie
Projecten
Contracten & abonnementen
Btw-aangifte versturen
Personeelsbeheer
Klantenbeheer
Extended Reporting v.a. €25,-
Large
€95,- p/m
Gebruikers
1
Facturen
150
Extra administraties
€ 8,-
Automatische incasso
Scan & Herken
Kwaliteitsmonitor
Online samenwerken & communicatie
Yuki Assistant (app)
Koppelingen
Financiële monitor
Factureren & offertes
Debiteurenbeheer
Digitaal documentarchief
Automatische bankkoppeling
Mollie integratie
Geautomatiseerde betalingen
Workflow & autorisatie
Projecten
Contracten & abonnementen
Btw-aangifte versturen
Personeelsbeheer
Klantenbeheer
Extended Reporting v.a. €25,-
Unlimited
€175,- p/m
Gebruikers
1
Facturen
Onbeperkt
Extra administraties
€ 8,-
Automatische incasso
Scan & Herken
Kwaliteitsmonitor
Online samenwerken & communicatie
Yuki Assistant (app)
Koppelingen
Financiële monitor
Factureren & offertes
Debiteurenbeheer
Digitaal documentarchief
Automatische bankkoppeling
Mollie integratie
Geautomatiseerde betalingen
Workflow & autorisatie
Projecten
Contracten & abonnementen
Btw-aangifte versturen
Personeelsbeheer
Klantenbeheer
Extended Reporting v.a. €25,-

Liever eerst een vrijblijvende demo?

Dat kan! Om Yuki beter te leren kennen kan je een uitgebreide demo aanvragen, waarbij je de mogelijkheden voor jouw organisatie kan bespreken. Op basis daarvan kan jij een goede keuze maken.

IK WIL EEN DEMO

Veelgestelde vragen

  • Hoe begin ik als ondernemer met Yuki?

    Beginnen met Yuki is eenvoudig. Zodra je toegang hebt tot je portaal kun je beginnen met het invullen van de nodige gegevens om een compleet beeld te creëren. Volg de stappen op onze pagina ‘met een nieuw domein starten’ en je bent klaar voor een vliegende start! Het aanleveren van de bestanden (denk aan documenten en banktransacties) kun je op verschillende manieren doen:

    • Direct inscannen
    • Uploaden
    • Via Dropbox
    • Via Google Drive
    • Mail
    • Met de Yuki Assistant (onze app voor iOS en Android)

    Het inloggen en vervolgens navigeren in Yuki én de verschillende functionaliteiten/features waarvan je binnen een domein gebruik kunt maken worden beschreven in de artikelen: Hoe kan ik inloggen in mijn domein in Yuki? en Hoe kan ik navigeren in mijn domein in Yuki?

    De software laat zich vrij eenvoudig leiden, maar met vragen kun je een kijkje nemen op onze support pagina’s, waar we (bijna) alle vragen wel uitgewerkt hebben. Toch die ene unicorn vraag gevonden? Neem dan contact op met support.

  • Hoe kan ik overstappen?

    Het liefst ben je druk bezig met de dingen die er echt toe doen. En laten we eerlijk zijn, overstappen op een nieuw systeem is niet een van deze dingen. Daarom stap je met Yuki moeiteloos over. Zo kan je zo snel mogelijk weer verder met het echte werk. Plan een demo in met Yuki en voor je het weet hebben je cijfers kleur. Je kunt namelijk in één dag overstappen, al is ruimer de tijd nemen natuurlijk ook prima. Samen helpen we je om zo eenvoudig en zo snel mogelijk al je administratie vanuit je huidige boekhoudsoftware over te zetten in Yuki. Nog nooit boekhoudsoftware gebruikt? Geen zorgen. Ook dan zorgen we ervoor dat je boekhouding snel in Yuki staat, zodat jij meteen kunt beginnen. Daarnaast staat er altijd wel een Customer Success Manager klaar met advies op maat.

  • Kan ik vanuit Yuki factureren?

    Dat kan uiteraard! Daarvoor hebben we de feature ‘Yuki Factuur’ in het leven geroepen. Hiermee kun je zelf digitale (periodieke) verkoopfacturen aanmaken. Je kunt een artikelbestand opbouwen, prijslijsten definiëren en diverse lay-outs aanmaken om zo altijd en heel snel de juiste verkoopfactuur automatisch naar je klant sturen. Deze verkoopfacturen worden na het versturen direct in de boekhouding verwerkt en in de juiste ordner geplaatst. Weten hoe het opmaken van facturen precies werkt? Check het op onze support pagina.

  • Kan ik facturen naar eigen wens opmaken en versturen?

    Je kunt werken met verschillende factuur lay-outs. De lay-out bepaalt hoe de factuur eruit ziet, welke gegevens erop worden afgedrukt, waar het adresblok komt te staan en wat er in de begeleidende mail komt te staan. We bieden je de mogelijkheid om de bestaande standaard factuurlay-out naar eigen wens te wijzigen of zelf één of meer nieuwe factuurlay-outs aan te maken. Werk je met verschillende lay-outs? Dan kun je per verkoopfactuur bepalen welke je wilt gebruiken. We vertellen je meer over hoe je de factuur lay-outs opmaakt op onze support pagina.

  • Hoe veilig zijn mijn gegevens binnen Yuki?

    Dat is natuurlijk een logische vraag en we kunnen je garanderen dat we er alles aan doen om de gegevens die je aan ons verstrekt te beschermen en jouw privacy te beschermen. Daarvoor hebben we een privacyverklaring opgesteld met als doel om openbaarheid te verschaffen over welke gegevens wij verzamelen bij het gebruik van onze software, wat het doel is van het verzamelen ervan, hoe wij ermee omgaan en welke rechten je hebt in verband met de verstrekte gegevens. Lees Yuki’s privacy statement hier.

  • Koppelt Yuki met andere software (API)?

    En of we we koppelen met andere software. Als ondernemer heb je tenslotte te maken met verschillende systemen en oplossingen die jou ondersteunen bij je dagelijkse werkzaamheden. En alle essentiële systemen koppel je natuurlijk het liefst allemaal met elkaar. Op deze manier kun je jouw Yuki-omgeving helemaal op maat maken. Koppel bijvoorbeeld met je webshop, kassasysteem, salarisadministratie, urenregistratie of CRM. Op deze manier krijg je nog beter inzicht in je onderneming en weet je zeker dat je met de juiste data werkt. In de Yuki Appstore kun je inzien welke koppelingen mogelijk zijn en deze direct activeren. Alvast kijken of jouw koppelingen ertussen staan? Check het op onze koppelingen pagina.

  • Wat is de Yuki Assistant?

    Leuk dat je het vraagt! De Yuki Assistant is onze app waarmee je direct toegang hebt tot je eigen portaal. Je bent als ondernemer natuurlijk veel onderweg en daardoor niet altijd je gegevens beschikbaar. Tenminste, als deze alleen via een dashboard op je pc toegankelijk zijn. De Yuki Assistant brengt daar verandering in. Je kunt hiermee onder andere openstaande vragen inzien, openstaande taken bekijken, grafieken checken van je financiële gegevens in de Monitor, relaties uit je Adresboek raadplegen, en direct documenten (waaronder bonnetjes en facturen) aanleveren. De Yuki Assistant app voor iPhone kun je gratis downloaden via de Apple App Store. De Yuki Assistant app voor Android kun je gratis downloaden via de Google Play App Store. Er kan nog veel meer met de Yuki Assistant. Lees erover op onze support pagina.

  • Wat voor documenttypen kan ik aanleveren?

    Het document vormt de basis voor de administratie. Documenten worden in het digitale Archief opgeborgen in ordners en tabbladen, en kunnen gekoppeld worden aan projecten. Je kan ook zelf nog tags toewijzen aan een document. Yuki kent aan elk document een zogenaamd documenttype toe zoals 'Standaard', 'Inkoop', 'Bankafschrift' etc. Een document kan van elk bestandstype zijn zoals .PDF, .JPG, PNG, .TFF, .DOC, .XLS, .CSV etc. Wil je grote bestanden (meer dan 5 MB) toevoegen of van het bestandstype .PPT en .MOV, dan is dat mogelijk, maar niet aan te raden. Te grote bestanden kunnen de verwerking verstoren of vertragen. Meer weten over het hoe en wat van documenttypen? Lees het op onze support pagina!

Vragen over Yuki? Onze experts staan voor je klaar! Bel 010-201 97 34

Email Ons
© 2021 The Yuki Company