Yuki app voor ondernemers: de Yuki Assistant

Een extra collega voor jou, en een persoonlijke assistent voor je klant. Met de Yuki Assistant zijn je klanten makkelijker dagelijks bij en kan jij een betere service bieden. De vernieuwde Yuki app maakt het ondernemers gemakkelijker dan ooit om altijd en overal met jou samen te werken.

Ondernemers zien in één oogopslag wat er nodig is voor een complete boekhouding. Bonnetjes en facturen worden onderweg snel gefotografeerd, door de Yuki Assistant geoptimaliseerd, geüpload en naar de workflow gestuurd voor verwerking. Eventuele vragen worden vanuit de app sneller beantwoord en onduidelijkheden daarom efficiënter opgelost.

Daarnaast kan een ondernemer de financiële monitor raadplegen, taken beheren, zijn bankzaken en archief inzien, en nog veel meer. Met de persoonlijke Yuki Assistant.

Te downloaden voor iOS en Android.  

Je ondernemers informeren? Bekijk het marketingmateriaal voor de nieuwe app op ons marketingportaal (alleen voor partners).

© 2022 The Yuki Company