Hoe de B2C-markt dienstverlening beïnvloedt

Trends in accountancy

Het verschil in klantgedrag tussen B2B en B2C verkleint: als B2B-klant verwachten ondernemers van hun accountant dat ze mee bewegen met hoe zij de (digitale) interactie opzoeken. De beste aanpak daarvoor zit in het slim inzetten van de tijd die vrijkomt door automatisering voor proactieve en persoonlijke advisering.

Meer dan de helft van de ondernemers verwacht in de B2B-markt dezelfde realtime interactie die zij als particulier ervaren. Dat heeft ook invloed op de dienstverleners die ondernemers bedienen, zoals hun accountant. In deze infographic leggen we je overzichtelijk uit wat de wensen en behoeften zijn van de digitale klant, maar hebben we het ook over:

  • het effect van digitalisering op de huidige ondernemer;
  • het nieuwe speelveld van accountancy onder invloed van B2C;
  • oplossingen en toepassingen voor B2B dienstverleners binnen accountancy.

Iedere toekomstgerichte accountant bereidt zich voor op verandering, zeker als het gaat om de moderne ondernemer die hij of zij bedient. Deze infographic geeft je een inkijkje in de trends die verandering stimuleren. Kun je er geen genoeg van krijgen? In ons e-book gaan we nog dieper in op de besproken punten van de infographic. Download deze hier.

Yuki, Bright Accounting

Ik wil een demo
© 2021 The Yuki Company