Het klantmodel

Zo breng jij de ondernemer in kaart

Ken jij je klant? Maar dan écht? Succesvol samenwerken begint bij (wederzijds) begrip. Daarom is het hoog tijd om concreet jouw ondernemers in kaart te brengen. Met dit model heb je dat zo voor elkaar. Op deze manier zijn "advies" en een "proactieve benadering" niet langer vage begrippen, maar duidelijke uitgangspunten.

Aan de hand van de stappen in deze infographic – met bijbehorende, relevante vragen – leer je jouw klanten kennen, kun je ze eventueel onderverdelen in handige doelgroepen, en kun je bij de onboarding van nieuwe klanten direct een passend profiel aanmeten. Welke stappen zijn dat?

  • Wie heb je voor je?
  • Wat drijft de ondernemer?
  • Waar bevindt deze zich het liefst?
  • Wanneer zijn er contactmomenten nodig?
  • Hoe verkrijg je nog meer waardevolle informatie?

Benieuwd naar de huidige trends die ondernemers aangaan en hoe jij met behulp van digitale middelen jouw persoonlijke dienstverlening verder kunt verbeteren? Bekijk het in onze infographic of verdiep je met ons e-book.

Yuki, Bright Accounting

Stap nu over
© 2020 The Yuki Company