Een efficiëntere backoffice: de ultieme gids

Meer klanten bedienen met het huidige personeel

Een efficiëntere backoffice? In dit e-book krijg je stapsgewijs inzicht in hoe je het accountants- of administratiekantoor klaarstoomt voor de toekomst, terwijl je succesvol je medewerkers en klanten meekrijgt.

Ultieme_gids_efficiëntere_backoffice

Vier op de tien accountantskantoren kampen met personeelstekort. Deze ontwikkeling vraagt om veranderingen: een nieuwe, efficiëntere inrichting van de backoffice en een veranderende rol van de backoffice medewerker. De noodzaak om te veranderen is extra van belang als het kantoor competitief wil blijven in de markt. De relatie met de klant wordt belangrijker en de behoefte van de klant wordt het uitgangspunt.

In dit e-book delen we hoe:

  • ontwikkelingen en trends invloed hebben op het kantoor.
  • je een duidelijke visie en strategie ontwikkelt op de toekomst.
  • je medewerkers enthousiast en betrokken krijgt met de nieuwe plannen.
  • je de dienstverlening naar en rendabiliteit van je klanten verbetert.

Dit zijn onder andere de vraagstukken die aan bod komen in deze praktische handleiding. Stapsgewijs krijg je inzicht in hoe je de backoffice kan klaarstomen voor de toekomst, terwijl je succesvol je medewerkers en klanten meekrijgt.

Yuki, Bright Accounting

Ik wil een demo
© 2023 The Yuki Company