accountants
21 juni 2019
Yuki

Boekwerkq

Van eenmanszaak tot miljoenenbedrijf

Het klantenbestand van BoekwerQ is enorm divers, en juist die afwisseling spreekt Alex aan. “Geen 2 klanten zijn werkzaam in dezelfde branche,” stelt hij. Ook de grootte van de bedrijven varieert enorm: van eenmanszaak tot miljoenenbedrijf. Dat houdt in dat de koppelingen waarmee BoekwerQ zijn klanten bedient, net zo uiteen lopen.

“Voor de één is alleen een facturatieprogramma voldoende, terwijl we voor een ander ook de loonadministratie en/of de webshopadminstratie verzorgen. Allemaal binnen Yuki.

Interactief samenwerken

Omdat de klant dagelijks zijn administratie invoert en wij daar online inzage in hebben, kunnen we hem direct wijzen op ontbrekende gegevens. Dit doen we doen door berichten in het Yuki-postvak te zetten en ook via de handige chatfunctie.

Op die manier communiceren we snel en interactief met onze klanten.

Wij werken naar volle tevredenheid met Yuki vanwege de logica van de software, het gebruikersgemak, de enorme tijdsbesparing en de mogelijk integratie met allerlei andere pakkettenAlex Scheerman, Boekwerq

Robotic Accounting

De grootste uitdaging om succesvol te blijven is je werk gewoon goed blijven doen, en software als Yuki geeft je de mogelijkheid om dat inderdaad steeds beter te doen. Met Yuki zijn we bij BoekwerQ klaar voor de toekomst. Over tien jaar voeren robots op de achtergrond de boekhouding uit, terwijl accountants aan de voorkant hun klanten proactief adviseren over hun bedrijfsvoering, hun stand van zaken van vandaag en hun plannen voor morgen.

All you need is Yuki

Stap nu over
© 2019 The Yuki Company