Yuki Marketingdays

Yuki Marketing Days 2019:

Na het succes van de eerste editie is het tijd voor de tweede editie van de Yuki Marketing Days.

De klantreis van A tot Z: van willekeurige websitebezoeker tot loyale klant.

Tijdens deze editie brengen we samen de reis van je (toekomstige) klant in kaart. Want weet je hoe je klant online zoekt, keuzes afweegt en beslist? Dan weet je ook hoe je ervoor kan zorgen dat je een klantbeleving creëert waarmee je de beste resultaten haalt.

Daarom vertellen Nesrine Belayachi en Stephan de Graaf, experts van online marketing bureau Pixelfarm, je alles over de online klantreis, oftewel de buyer journey.

Aan het einde van deze interactieve sessie weet je precies hoe jouw klantreis eruit ziet, wat er al goed gaat en wat er verbeterd kan worden. En je weet precies hoe je van een willekeurige websitebezoeker een loyale klant maakt.

De marketing skills en inzichten waarmee jij je kan onderscheiden van andere kantoren? Kom dan naar de tweede editie van de Yuki Marketing Days!

Er is maar een beperkt aantal plekken beschikbaar dus schrijf je zo snel mogelijk in, vol is vol.

Datum: 14 mei 2019 van 14.30 t/m 16.30 uur met aansluitend een borrel
Locatie: LantarenVenster , Otto Reuchlinweg 996, Rotterdam.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Jildou de Vries (jildou.devries@yuki.nl).

Inschrijving