Hoe werkt Yuki projectadministratie?

Je legt zelf je eigen dossiers aan. Zie dossiers maar als hangmappen waar je facturen in kunt stoppen. Je kunt de documenten al direct nadat je ze hebt geüpload in de dossiers zetten, of ook later, nadat Yuki ze al verwerkt heeft in je boekhouding. Een speciaal overzicht toont je alle facturen op omzetrekeningen en inkooprekeningen die nog niet aan een dossier zijn toegewezen. Zo werk je eenvoudig een lijstje af.

Hoe werkt Yuki projectadministratie?
Inzicht in de marge per project

Inzicht in de marge per project

Werken met Yuki dossiers is uiterst simpel. Je wijst je inkoop- of verkoopfacturen toe aan een dossier en Yuki geeft je direct het overzicht wat de omzet en kosten van een bepaald project waren. De Yuki dossiers zijn met name erg handig om de marge op projecten in kaart te brengen.

Ook niet-financiele dossier administratie

Heb je jaarlijks veel kleine dossiers of projecten gebruik dan Yuki Dossiers om ook je gewone documenten, zoals correspondentie, Word-documenten, presentaties e.d. beter te organiseren. Yuki dossiers kennen een bijzondere beveiliging. Zo kun je alleen bepaalde gebruikers toegang geven zodat deze dossiers ook vertrouwelijk blijven.

Ook niet financiële documenten vastleggen in dossiers

Aanvullende software modules en services voor meer functionaliteit

Het is mogelijk de Yuki software uit te breiden met additionele software functionaliteiten. Alle extra modules zijn gemakkelijk te bestellen via jouw persoonlijke Yuki portal. Alle modules kun je eenmalig een maand uitproberen. Bevalt het je niet dan zet je module gewoon weer uit.

Office

Maak afspraken met medewerkers, beheer de agenda van het bedrijf en Ontvang en verstuur e-mail.
Office »

Betaalservice

Met deze service/module controleert Yuki tijdens het boeken of je inkoopfacturen nog een betaalhandeling van je vergen.
Betaalservice »